صنم جونصنم جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

.....صنمی تو شدی گل ما

وقتشه که دیگه بیای

1391/8/27 12:56
نویسنده : مامان هانیه
115 بازدید
اشتراک گذاری

صنم جونم دیگه صبرم لبریز شده دختر نازم تا اومدنت فقط 8ساعت مونده

نمیدونی مامانی چه حالی دارهده

هرچی زودتر میخام ببینمت بغلت کنم

جوجو نمیدونم چرا اصلا خابم نمیاد دیروز

همه کارامو کردم خونه رو تمیز کردم که وقتی واسه اولین بار میای همه جا تمیز باشه

خودمم حموم کردم ساکتم چند بار چک کردم

راستی بابایی رو هم نذاشتم رو تخت بخابه اخه نخاستم بهم بخوره رو مبل خابیده منم که اصلا خابم نمیاد

به تو فکر میکنم به چشات به اینکه فردا این موقع بغلمی یا اصلا 8ساعت دیگه بغلمی .

فقط خدا خدا میکنم من اولین مامانی باشم که فردا نی نیشو میبینه(زودتر از من کسی نباشه تو نوبت عمل)

دکتر گفته ساعت 10 اونجا باش ولی من 7 میرم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)